مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 21:152020-05-19اقتصادي

بروکراسی داخل استان ها باید کاهش یابد


معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر لزوم تتلاش برای استفاده از فرصت های اقتصاد دریایی، گفت: بروکراسی داخل استان ها باید کاهش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سورنا ستاری عصر چهارشنبه در نشست اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید استان بوشهر اظهار داشت: توسعه بسیار خوبی در حوزه شرکت های دانش بنیان صورت گرفته است و ایران از بهترین کشورهای منطقه در زمینه آی تی و بیوتکنولوژی است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با اشاره به تولید 24 داروی بیوتکنولوژی در کشور، تصریح کرد: کشور ترکیه به عنوان رقیب دیرینه کشور ما حتی یک نمونه از آن نیز تولید نمی کند.

وی با ارزش ارزش سهام شرکت های دانش بنیان در بورس را 140 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: سال گذشته بیش از 120 هزار میلیارد تومان توسط پنج هزار شرکت دانش بنیان تولید شد.

ستاری با بیان اینکه در زمینه پرداخت تسهیلات به شرکت های دانش بنیان دستمان باز است ادامه داد: موانع فراروی دانشجویان باید برطرف شود و لازمه تحقق این مهم است که باید همه بخواهند.

وی با اشاره به اینکه توسعه باید درون زا باشد و نباید نگاه به بیرون داشته باشند، تصریح کرد: بروکراسی داخل استان ها باید کاهش یابد چراکه تمام نظام تصمیم گیری این بروکراسی را دارد که این خود مبارزه‎ای بین اقتصاد نفتی و دانش بنیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی داخل استان ها باید کاهش یابد

بروکراسی داخل استان ها باید کاهش یابد